SOMMER RAY FLIRTING WITH FAZE MEMBERS (FOR 8 MINUTES STRAIGHT)

  Pregleda 787,103

Replay King

Prije 6 mjeseci

#sommerray #faze #ricegum
Get LANA RHOADES MERCH : amzn.to/39PyGOJ amzn.to/2P8qsri
Get LOGAN PAUL MERCH ! : amzn.to/2P5aAWi
GET MIKE MAJLAK'S FIFTH VITAL BOOK : amzn.to/3gi2qWU
GET DAVID DOBRIK CLICKBAIT MERCH : amzn.to/3f65kfO
Get 50% OFF AMAZON PRIME NOW : amzn.to/3hTZaBr
GET 30 DAY FREE AMAZON PRIME TRIAL: amzn.to/2DkGqvz


HERE ARE OTHER VIDEOS YOU MIGHT LIKE:
Lana Rhoades Tik Tok Compilation: hrpost.info/history/i6V9oKe0jJqLrJw/video
David Dobrik and Natalie Dating : hrpost.info/history/fbKJn9HFdrSXe44/video
Natalie Noel Tik Tok Compilation: hrpost.info/history/nLuImNq6Z66Ol44/video
David Dobrik Tik Tok Compilation: hrpost.info/history/l5mlc5jQn5lrqJg/video
Outer Banks Tik Tok Compilation: hrpost.info/history/ZJClntrTm6yEq6Q/video

Disclaimer: Links included in this description might be affiliate links. If you purchase a product or service with the links that I provide, I may receive a small commission. There is no additional charge to you! Thank you for supporting Replay King so i can continue to provide quality free content for you guys!
Sommer Ray is known for her cheeks, but she has attracted the attention of big youtubers such as the faze clan and ricegum. Here are sommer ray's best moments while flirting with the faze clan, especially faze jarvis.
Be sure to like and subscribe, it would mean the world to me :)
HERE ARE OTHER VIDEOS YOU MIGHT LIKE:
Lana Rhoades Tik Tok Compilation: hrpost.info/history/i6V9oKe0jJqLrJw/video
David Dobrik and Natalie Dating : hrpost.info/history/fbKJn9HFdrSXe44/video
Natalie Noel Tik Tok Compilation: hrpost.info/history/nLuImNq6Z66Ol44/video
David Dobrik Tik Tok Compilation: hrpost.info/history/l5mlc5jQn5lrqJg/video
Outer Banks Tik Tok Compilation: hrpost.info/history/ZJClntrTm6yEq6Q/video

Komentari
Yt jbbernal Yess
Yt jbbernal Yess Prije 3 dana
3:44 summer ayo she wants it lol look at her eyes
THY Trickster YT
THY Trickster YT Prije 4 dana
what turns u on jarvis
isaac madrigal jr
isaac madrigal jr Prije 10 dana
Sommer ray would probably like any guy that simps or says I have a crush on sommer ray imagine
Jonathan Rodriguez
Jonathan Rodriguez Prije 12 dana
1:15 she had teeqo on another planet bro was Just. Just Dreming of her like 🤤
Eli Claus
Eli Claus Prije 12 dana
Peep the only Jarvis’s at 1:09
Josh To Goaded
Josh To Goaded Prije 22 dana
They prolly be gang banger ha
kaden atyim
kaden atyim Prije 25 dana
Bunch of rehtards
Thomas Anstey
Thomas Anstey Prije 29 dana
I enjoyed this a lot. You have to connect with the wild team Bad Friends. Their vlogs really are similar to David Dobrik and Faze Rug. Theyre this chill team of vloggers in America and they always do pranks on HRpost. Go check their YT out and give the team a like! 👉 #BadFriendGoals
Shehraj Vlogs
Shehraj Vlogs Prije 29 dana
1:32 - what has FaZe become?
MMG 23TEE
MMG 23TEE Prije mjesec
These niggas Awkward asl😭
beau !
beau ! Prije mjesec
1:34 lets goooo
Ben jk
Ben jk Prije mjesec
Jarvis do be looking like a piece of broccoli 🥦 😂🤣
Melissa Moore
Melissa Moore Prije mjesec
3 34 they all said what yooo
Anthony Sciotti
Anthony Sciotti Prije mjesec
I clicked to comment who would click on this
eik lenf
eik lenf Prije mjesec
what?
Nicholas Amparo
Nicholas Amparo Prije mjesec
jarvis face when sommer said big pp
flippy
flippy Prije mjesec
Pov your dying 😂😭😂😭😂😭😂😭😂💯👍
Nikolas Dos Santos Covallero
Nikolas Dos Santos Covallero Prije mjesec
Fun fact: ur living
Evan Strough
Evan Strough Prije mjesec
No I'm not.
Cool Collin 541
Cool Collin 541 Prije mjesec
Fun fact your a bitch
Homosexuals
Homosexuals Prije mjesec
She not even flirting
orang3
orang3 Prije mjesec
4:15
Christian Deo Torres
Christian Deo Torres Prije mjesec
Soow DAT bepoor de V_D_O
Mr. Crime boy
Mr. Crime boy Prije mjesec
Boo
Mr. Crime boy
Mr. Crime boy Prije mjesec
No flirting
Kingen Alex
Kingen Alex Prije mjesec
clickbait
Ajay Lee
Ajay Lee Prije mjesec
The man jar i dating a 24 year old women
ReduX
ReduX Prije mjesec
more like jarvis and kay flirting with sommer for 8 minutes straight
Derek Church
Derek Church Prije mjesec
WHAT YO
Reynaldo Guevara
Reynaldo Guevara Prije mjesec
Y’all know somer Rae kissd a girl in wild out I saw bruh
frank mundo
frank mundo Prije mjesec
Hell yeah
Ethan King
Ethan King Prije mjesec
Yeah? Wdym
Nova
Nova Prije mjesec
Rated R
YoJay
YoJay Prije mjesec
I wish the Twinkie was my glizzy
Mr KG
Mr KG Prije mjesec
Who doesn’t?
Dabvno
Dabvno Prije mjesec
bro😂
JrHTown Killer
JrHTown Killer Prije mjesec
1:09 wtf
King Apple
King Apple Prije mjesec
Jarvis Fuck Fortnite Mobile player yaa
Xero
Xero Prije mjesec
Kay: I’ve seen this on a diffrent site Me: dat boi SUS
Ethan Truong
Ethan Truong Prije mjesec
Op
ryan wilkinson
ryan wilkinson Prije mjesec
When they said girls poop dont stink I was like 😂 like is my sister a guy🤯😂
Colleen Bragg
Colleen Bragg Prije 2 mjeseci
Do you like Jarvis
lonzy
lonzy Prije 2 mjeseci
The Twinkie one tho lmao
Like Logan
Like Logan Prije 2 mjeseci
The girls don’t lie my sister takes showers almost everyday
Charles Wicks
Charles Wicks Prije 2 mjeseci
luv
FailGuys
FailGuys Prije 2 mjeseci
its weird because all faze members are fkn weirdos
Mario Reale
Mario Reale Prije 2 mjeseci
Jarvis let me a summary
Shanna Rising
Shanna Rising Prije 2 mjeseci
bro summer wasnt t even flirting whith jarvis are you stupide replay king
Luis Benitez
Luis Benitez Prije 2 mjeseci
This girl needs to hear what lavar thinks 🤣🤣🤣🤣
Mister Dipsy ok
Mister Dipsy ok Prije 2 mjeseci
That is sus
sinister55o
sinister55o Prije 2 mjeseci
Am I the only one who noticed that it was one person asking the questions on twitter
Aox God
Aox God Prije 2 mjeseci
"so hard"
Jordan Skierczynski
Jordan Skierczynski Prije 2 mjeseci
Sommer kinda sus
????
???? Prije 2 mjeseci
The twinkie one tho
KanyeSouth
KanyeSouth Prije 2 mjeseci
Hannah boyfriend “shit the fuck up hannah
Jbeast1232
Jbeast1232 Prije 3 mjeseci
3:09
Ss Zorbiiツ
Ss Zorbiiツ Prije 3 mjeseci
1:16 lol #faze in a nutshell
maniacisgoated__
maniacisgoated__ Prije 3 mjeseci
Jarvis be takin dubs
Matias Garcia
Matias Garcia Prije 3 mjeseci
Jarvis is legit 18 shes 24!!
Ethan Speckman
Ethan Speckman Prije mjesec
Who cares
OneZappyBoi
OneZappyBoi Prije 2 mjeseci
Oh well it’s still legal
Quacko
Quacko Prije 3 mjeseci
bro they are literally sexualizing her😂😂
Inez Morales
Inez Morales Prije 3 mjeseci
Look at teequo un the back at 1:14
Inez Morales
Inez Morales Prije 3 mjeseci
Teeqo*
SLEEPYTR-PPY
SLEEPYTR-PPY Prije 3 mjeseci
Isnt she like 6 years older....
azondontaye Yeah
azondontaye Yeah Prije 3 mjeseci
boi u know they is b running train on summer ray e.e
Alexander Pendergrass
Alexander Pendergrass Prije 3 mjeseci
Lmao she wasn't even flirting she just hangs with them for the clout haha🤣🤣🤣
Alexander Pendergrass
Alexander Pendergrass Prije 2 mjeseci
@Lost - PUBG lmao thanks
Lost - PUBG
Lost - PUBG Prije 2 mjeseci
your profile picture is better then my sister
Diego Flores
Diego Flores Prije 3 mjeseci
They used to hang out with her for the clout lol
Sammy Myers
Sammy Myers Prije 3 mjeseci
this is jokes lol that sucks i guess just move on yow
THE DEVIL PANDA
THE DEVIL PANDA Prije 3 mjeseci
Haha when Jarvis said those girl poop I’m laughing so hard
Gabriel
Gabriel Prije 3 mjeseci
So haAaAAaaard
armypanda87
armypanda87 Prije 3 mjeseci
Sommer it's getting it
TYION KNIGHT
TYION KNIGHT Prije 3 mjeseci
fu summer
Kingen Alex
Kingen Alex Prije 3 mjeseci
clickbait is should have been called sommer ray flirting with jarvis
Genipher Messer
Genipher Messer Prije 3 mjeseci
Lol
Zahin Tazwar
Zahin Tazwar Prije 3 mjeseci
Jarvis is known as the biggest simp
Collin Jackson
Collin Jackson Prije 3 mjeseci
just 3:06 SO HARD
Abxanity
Abxanity Prije 3 mjeseci
She belong to the streetz
PeiceCtrlLux On YT
PeiceCtrlLux On YT Prije 3 mjeseci
teawap: ive seen this on a diffrent sight me:thinking the intro will play
Magmatic Games
Magmatic Games Prije 3 mjeseci
2:27 She's got more balls than any of the other faze guys. They're all terrified, she's like "Oh there's one more?"
Kinoツ
Kinoツ Prije 3 mjeseci
yea she has pet snakes
scorpion_dawnX
scorpion_dawnX Prije 3 mjeseci
You mean the faze members flirt with summer
Kaos_Faris
Kaos_Faris Prije 3 mjeseci
Reply king Hmm dose u reply
Zack Tacks
Zack Tacks Prije 3 mjeseci
Read my name
Akif Angel's Family
Akif Angel's Family Prije 3 mjeseci
Jarvis:OK THATS ENOUGH
OD
OD Prije 3 mjeseci
Soooooo hard
cam mac
cam mac Prije 3 mjeseci
Fuch fortninte
FlixzFN
FlixzFN Prije 3 mjeseci
Woah a I’m i know I’m not the only one 1:33
James
James Prije 3 mjeseci
Hannah- “I want a guy who’s kinda cubby” Me- “OMG I HAVE A CHANCE!” Me- “wait....does she care about height?”
Vertex
Vertex Prije 2 mjeseci
@Godly Riot LMAO Nice english dumbass wtf is "im not retard" it's im not retarted dumbass
F WOKE
F WOKE Prije 2 mjeseci
@Godly Riot Actually ur stupid the video title is sommer ray fliting
Godly Riot
Godly Riot Prije 2 mjeseci
@F WOKE im not retard, im watching jarvis or whoever’s video not hers.
F WOKE
F WOKE Prije 3 mjeseci
@Godly Riot If she is annoying why watch her????????
Godly Riot
Godly Riot Prije 3 mjeseci
why would u even want a chance w her she’s annoying af
tay ion
tay ion Prije 3 mjeseci
Sommer is on crack XD
Samir Elsair
Samir Elsair Prije 3 mjeseci
Fun fact ur not watching it in full screen
romeo tuomisalo
romeo tuomisalo Prije 5 dana
Mom IM scared😭😱😰
Jay
Jay Prije 6 dana
Bruh how tf
David ZRodriguez
David ZRodriguez Prije 7 dana
HOW DO YOU KNOW
FennecInReverse
FennecInReverse Prije 11 dana
Tf
Nathan Machuca
Nathan Machuca Prije 15 dana
Bro how you know
adan bautista
adan bautista Prije 3 mjeseci
yo i found this on a diffrent sight once or twice
That one dumb kid YT
That one dumb kid YT Prije 3 mjeseci
This is a lie
jjoo11aann on top
jjoo11aann on top Prije 3 mjeseci
Bruh I bet sommer flirts the most with jarvis and ain't it crazy how sommerray legit sommerray flirting with jarvus
Alvin Malpica-zaragoza
Alvin Malpica-zaragoza Prije 3 mjeseci
FAZE JARVIS IS A SIMP!
Zach Powell
Zach Powell Prije 3 mjeseci
Alvin Malpica-zaragoza no
HovicYT -_-
HovicYT -_- Prije 3 mjeseci
Simp September is over
Dayaire Duffin
Dayaire Duffin Prije 3 mjeseci
look at jarvis face when sommer ses i like it driping down my leg
Smerky
Smerky Prije 3 mjeseci
my brother loves sommer ray and this video came out on his birthday lol
TRISTAN BROWN
TRISTAN BROWN Prije 3 mjeseci
By members they mean Jarvis 🤣
Micah Gajaria
Micah Gajaria Prije 3 mjeseci
Pp
Mj Mtsweni
Mj Mtsweni Prije 3 mjeseci
Lmao
Gabby Ambriz
Gabby Ambriz Prije 3 mjeseci
Jarvis is me am going for those tings
u have a Vibrator Seat
u have a Vibrator Seat Prije 3 mjeseci
As if u get those tings
King supreme Yt J
King supreme Yt J Prije 3 mjeseci
Comment on my video if he’s a sip
Dawn_ FusionX
Dawn_ FusionX Prije 3 mjeseci
4:53 hahaha lmfao
Alexzz
Alexzz Prije 3 mjeseci
😂😂
It’sbooj Baby
It’sbooj Baby Prije 3 mjeseci
The fuck 5:33
VZkyro¿
VZkyro¿ Prije 3 mjeseci
So harddddd
VZkyro¿
VZkyro¿ Prije 3 mjeseci
Fuck you Issa joke dummy
Alexzz
Alexzz Prije 3 mjeseci
Your weird
Shdangerous Trex
Shdangerous Trex Prije 3 mjeseci
:1:30 umm oook
Pxcoyo
Pxcoyo Prije 4 mjeseci
2:49 lets not talk about this
Bot on YT
Bot on YT Prije 3 mjeseci
Lmao
Fresh 8695
Fresh 8695 Prije 4 mjeseci
Kay say what does that mean hahaha
Zachary Chruniak
Zachary Chruniak Prije 4 mjeseci
When teewap said with all the cream and everything I was like pause
Elie Raphael
Elie Raphael Prije 3 mjeseci
its was not teawap other dude
Muhammad Raza
Muhammad Raza Prije 4 mjeseci
Nice bio
ewie123XD chobohwa
ewie123XD chobohwa Prije 4 mjeseci
You know it would be better if rice was Jarvis right now it's kinda cringe
FaZe Jarvis & Sommer Ray Cutest Moments
10:04
Jarvis & Kay
Pregleda 1,5 mil.
Asking My Crush to Date Me (FaZe Jarvis)
13:44
UFC 257 Embedded: Vlog Series - Episode 1
8:38
UFC - Ultimate Fighting Championship
Pregleda 3,4 mil.
The Frajle - Jedina (Official Video 2021) 4K
4:05
Zvezde Granda- Promo- Epizoda 50
1:00
Grand Online
Pregleda 353 tis.
Spending 24 Hours As Santa Claus
09:22
FaZe Jarvis
Pregleda 3 mil.
Tinder Dates with FaZe Clan
20:23
FaZe Clan
Pregleda 7 mil.
SHE IS PREGNANT!!
04:08
FaZe Jarvis
Pregleda 6 mil.
Asking My Crush Awkward Questions
06:00
FaZe Jarvis
Pregleda 3,3 mil.
UFC 257 Embedded: Vlog Series - Episode 1
8:38
UFC - Ultimate Fighting Championship
Pregleda 3,4 mil.
The Frajle - Jedina (Official Video 2021) 4K
4:05
Zvezde Granda- Promo- Epizoda 50
1:00
Grand Online
Pregleda 353 tis.
Hiding $100,000 DIAMOND In 50 MILLION ORBEEZ!
19:36
Sol Yanım 8. Bölüm 2. Fragman
1:00
Sol Yanım
Pregleda 1,9 mil.
Trisha Was Bullied & It's Not OK - Frenemies #17
1:57:37